۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲

آفرین عبیسی در گفتگو با مهر:

«گذر از رنج‌ها» خاطراتم را زنده می‌کند/ هرمان هسه می‌خوانم

«گذر از رنج‌ها» خاطراتم را زنده می‌کند/ هرمان هسه می‌خوانم

آفرین عبیسی از آخرین کارهای خود در تلویزیون سخن گفت و اینکه این شب ها سریال «گذر از رنج‌ها» را می بیند که خاطراتی را از دهه 30 به بعد برایش زنده می کند.

آفرین عبیسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور خود در آثار تلویزیونی و سینمایی و گزیده کاری اش در این کارها بیان کرد: آخرین کارهای من در تلویزیون «روزگار قریب» و «مختار نامه» بود و ترجیح می دهم در هر فیلم و یا سریالی بازی نکنم.

وی که امسال با فیلمی از وحید جلیلوند با نام «چهارشنبه 19 اردیبهشت» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، بیان کرد: کار کردن با کارگردان های فیلم اولی را دوست دارم چراکه در کار با این افراد احساس می کنم مسایلی را دوباره تجربه می کنم. جز کارگردان چتد نفر دیگر از عوامل هم اولین تجربه شان بود و من هم وقتی با این افراد همراه بودم خودم را هم‌سطح آنها می دانستم و گویی دوباره شروع کرده ام.

 «در ستایش سالخوردگی» از هرمان هسه می خوانم

بازیگر فیلم «قدمگاه» درباره انتخاب فیلمنامه ها یادآور شد: من باید قصه، کارگردان و حتی عوامل یک سریال یا فیلمنامه را دوست داشته باشم به همین دلیل فیلمنامه های تلویزیونی پیشنهادی را نمی توانم انتخاب کنم.

این بازیگر در ادامه درباره فعالیت های این روزهای خود توضیح داد: این روزها مثل قدیم روزنامه و کتاب می خوانم؛ کتاب هایی مثل «در ستایش سالخوردگی» از هرمان هسه که البته قبلا آن را خوانده بودم و حالا دوباره در حال مطالعه اش، هستم. پیش از این هم کتاب «سیذارتا» را از وی خوانده بودم. من کتابخانه ای دارم که به درونش می روم و کتاب هایی را برای مطالعه انتخاب می کنم.

«گذر از رنج‌ها» خاطرات را برایم زنده می کند

وی در ادامه گفت: با این حال سایت های خبری و یا وسایل ارتباطی مثل موبایل چندان مورد استفاده من نیست. فکر می کنم این روزها همه چیز این روزگار عجله ای شده است. مردم هنگامی که می خواهند با شخصی حرف بزنند ایستاده با موبایل و در حین انجام کارهای دیگر با دوست یا فامیلشان هم سخن می گویند اما من هنوز دوست دارم با استفاده از تلفن های ثابت، به شکل نشسته و با آرامش حرف بزنم.

بازیگر برنامه نمایشی «گوشه دل تهرون» در پایان با اشاره به تماشای تلویزیون و برنامه هایی که این روزها می بیند، بیان کرد: این شب ها سریال «گذر از رنج‌ها» را می بینم و دوستش دارم چراکه خاطراتی را از سال های دهه 30 به بعد برای من زنده می کند.

کد خبر 2486989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha